Direct impact met Neste MY
Het Finse Neste is ‘s werelds grootste producent van hernieuwbare diesel en hernieuwbare vliegtuigbrandstof uit afval- en reststromen. Lemm en ten Haaf /B2B helpt al meerdere jaren om Neste MY op de kaart te zetten bij specifieke B2B-doelgroepen in Nederland.
HVO100 = Neste MY
Neste MY Renewable Diesel (HVO100) is geschikt voor alle dieselmotoren en levert tot wel 90% CO2e-reductie ten opzichte van traditionele fossiele diesel. Na de ‘Duurzaam Dieselen’-campagne heeft Lemm en Ten Haaf een nieuwe campagne ontwikkeld die het leiderschap van Neste in de categorie HVO100 bevestigt; HVO100 = Neste MY.
Awareness in de Touch-fase
Samen met mediabureau Wisecrackers is een geïntegreerde campagne uitgerold met inzet van o.a. radio, out-of-home, truck-advertising en branded content (on- en offline) om de nodige awareness (Touch-fase) te creëren.
Conversie in Tell- en Sell-fase
De campagne is opgevolgd met Data Driven Marketing (DDM). Publicaties via digitale kanalen afgestemd en getarget op geselecteerde doelgroepen, zoals die van transport en logistiek. In de Tell- en Sell-fase is direct gestuurd op conversie (lead-generatie) en vindt continu optimalisatie plaats. De campagne is dusdanig slim ingericht dat de toestroom van leads indien nodig getemporiseerd of geïntensiveerd kan worden.