Toonaangevend in diabeteszorg
Voor Novo Nordisk doen we veel, on- en offline. Van eenmalige responsmailing t/m multi-channel introductiecampagne. Soms is het adaptiewerk: bestaand marketing materiaal geschikt maken voor de Nederlandse markt. Maar soms ontwikkelen we samen ook lokale campagnes, zoals recent een productportfolio-strategie om artsen een duidelijker beeld te geven van het diabetes-productportfolio en wanneer welk product ingezet kan worden.
Laat maar zien dan? Helaas, reclame voor receptgeneesmiddelen mogen we hier niet laten zien… Maar kom gerust een keer langs, dan vertellen we meer! Hier heb je toch alvast een voorproefje:
NovoPen® 5 onthoudt het!
Novo Nordisk brengt een nieuwe insulinepen op de markt met een geheugenfunctie. De pen laat zien wanneer er voor het laatst geïnjecteerd is en wat de dosering was. Hoe kunnen we deze pen op een leuke manier bij arts + verpleegkundigen onder de aandacht brengen?
Door ze een simpele vraag over een dagelijks ritueel te stellen in een opvallende DM-reeks. Heeft u de voordeur goed afgesloten? Heeft u de wekker wel gezet? Hoeveel koppen koffie heeft u al op vandaag? Vervang ‘koffie’ voor ‘injectie’ en u begrijpt dat het antwoord voor mensen met diabetes van groot belang is! Daarom heeft Novo Nordisk ‘s werelds meest gebruikte insulinepen uitgebreid met een revolutionaire geheugenfunctie.