/

Doorbreek de muur tussen recruitment en marketing

…en zet jezelf op de kaart als werkgever! De arbeidsmarkt blijft bijzonder krap. In steeds meer sectoren hebben werkgevers last van personeelstekorten. Werkgevers zeggen dat ze bij bijna de helft van de vacatures moeite hebben om geschikt personeel te vinden....

Lees verder

/

Vera, de nieuwe projectmanager bij Lemm en Ten Haaf

Voor een succesvolle uitvoering van een project is goed projectmanagement van levensbelang. Maar als de projecten de pan uit rijzen… Dan wordt het tijd voor een nieuwe. Een nieuwe projectmanager, welteverstaan. En wat voor één! Onder de rook van Amsterdam...

Lees verder

/

Maak kennis met Ralf: onze nieuwe Digital Designer

Het zoeken (en vinden) van een nieuwe Digital Designer was bepaald geen overbodige luxe. Onze Digital Director kon op zijn zachtst gezegd wel een helpende hand gebruiken. Gelukkig was daar plots Ralf Martin, Lemm en Ten Haafs nieuwste aanwinst. Hij...

Lees verder

/

Herken zakelijke bezoekers op je website met Leadinfo

Lemm en Ten Haaf /B2B is partner van Leadinfo.  Met de leadgeneratie software van Leadinfo herken je eenvoudig en realtime zakelijke bezoekers op je website.

Lees verder

/

Het belang van persoonlijke communicatie (P2P)

Wanneer de meeste communicatie via digitale kanalen verloopt, is het makkelijk om te vergeten dat je als bedrijf tegen (en mét) mensen praat. Geen business-to-business (B2B) dus, maar business-to-person (B2P). Of als je het heel sec bekijkt: person-to-person (P2P). Deze...

Lees verder

/

Wat te verwachten van Google Analytics 4

Het einde van de bounce rate en een compleet andere manier van meten: het is slechts een greep uit de veranderingen die Google Analytics 4 met zich meebrengt. Op zijn zachtst gezegd een ingrijpende wijziging, niet in de laatste plaats...

Lees verder