Als maatschap de markt op
Consumenten worden steeds mondiger en gaan vaker zelf op zoek naar (specialistische) zorg. Hoe ga je hier als zorgaanbieder mee om?
CMA wil naar buiten
CMA (Chirurgen Maatschap Amsterdam) wil een plek veroveren in de markt. De voordelen die CMA aan de patiënt kan bieden (chirurgische topzorg, altijd dichtbij) moeten bekend worden gemaakt aan huisarts en patiënt. Maar eerst moet CMA een gezicht krijgen.
Persoonlijk en dichtbij
CMA is van de persoonlijke aanpak. Om dit te onderstrepen hebben we de opdracht om CMA een gezicht te geven zo letterlijk mogelijk aangepakt. Alle chirurgen treden naar buiten. Je wilt per slot van rekening wel weten wie de chirurgische ingreep verricht. Persoonlijk en dichtbij, dat gevoel moet blijven hangen.
Chirurgische topzorg bij jou in de buurt
Een duidelijke merkidentiteit met een persoonlijke touch. Chirurgen die hun hand uitsteken. CMA wordt als expert gezien met een persoonlijke aanpak. In de volgende fase wordt nog meer ingezet op het verhogen van awareness en vindbaarheid van de website.