DEKRA E-mobility Testing & Certification
Inspelend op de elektrificatie van de automarkt en de zakelijke mogelijkheden die dit biedt lanceerden wij voor DEKRA een campagne voor haar E-mobility Services, met als doel zichzelf te positioneren als Market én Thought Leader in de Europese EV-testing-markt.
E-mobility Services
De focus van de services ligt zowel op de voertuigen zelf als op de oplaad- infrastructuur. Aan Lemm en Ten Haaf /B2B de vraag hiervoor een paraplu-concept te ontwikkelen, een marketing-toolbox die internationaal kan worden ingezet, en een online campagne uit te rollen. DEKRA is een internationaal opererende, vertrouwde partner voor het testen en certificeren van elektrische voertuigen en laadinfrastructuur.
Van Thought Leadership tot Lead-generatie
De expertise van DEKRA werd zichtbaar gemaakt in blogs, artikelen, newsletters, whitepapers en webinars. Deze werden in de campagne ingezet op social media en voor de doelgroep relevante platformen en websites. De doelgroep bestond uit OEM’s en hun toeleveranciers, onder te verdelen in Business en Techniek profielen. Naast demand-generation liep een lead-generation campagne. Daarvoor ontwikkelden we de E-mobility Test Scan waarmee de doelgroep, afhankelijk van de fase in het ontwikkelproces, werd voorzien van relevante content in de vorm van whitepapers.