Volledige visuele verandering voor HartingBank
Al 185 jaar lang zet HartingBank zich in voor de beschikbaarheid van betrouwbare zorghulpmiddelen, zoals plafondliften, loopkrukken en rolstoelen. De marktleider staat dicht bij haar klanten – letterlijk én figuurlijk – en ontwikkelt voortdurend vernieuwende diensten om de snel ontwikkelende zorgmarkt voor te blijven.
Jezelf opnieuw uitvinden
Bij structurele ontwikkeling hoort ook dat je jezelf regelmatig opnieuw moet uitvinden, zowel inhoudelijk als visueel. Onlangs werd er dan ook een nieuwe visuele identiteit ontwikkeld, waarna Lemm en Ten Haaf /HEALTH het UX design voor haar rekening nam. Van research tot handoff – wireframing, prototyping, visual design, fotografie, content en interaction design.
Een verlengstuk van de merkstrategie
De nieuwe visuele identiteit – en daarmee dus ook de website – van HartingBank moet een verlengstuk van de merkstrategie zijn en deze duidelijk uitdragen. Dat betekent: een website die authenticiteit uitstraalt, en die tegelijkertijd een gevoel van empathie oproept.
HartingBank denkt in oplossingen en het realiseren van mogelijkheden, ongeacht hoe complex het probleem is. Die gedegen en professionele houding moet ook online duidelijk worden. Hoe? Met een uitstraling die strak en helder is, kracht uitstraalt en tevens een menselijk gezicht heeft. Dat is waar HartingBank voor staat.