Focus op vooruit met Lexence.
Lexence is een onafhankelijk advocaten- en notariskantoor met expertise in diverse rechtsgebieden zoals arbeidsrecht en vastgoedrecht. Ze onderscheiden zich van grote Zuidas-kantoren door een ondernemende, betrokken en persoonlijke no-nonsense aanpak met kleine teams, zonder de hoge tarieven en overhead van de grotere kantoren. Ondanks hun markante locatie in het gebouw ‘De Schoen’ langs de Amsterdamse A10, heeft Lexence een relatief lage naamsbekendheid.
De vraag
Ontwikkel een media-campagne om de naamsbekendheid van Lexence advocaten & notarissen te vergroten. De primaire doelgroepen zijn beslissers in (middel)grotere ondernemingen en juridische afdelingen binnen organisaties. Ook is gevraagd de propositie van persoonlijk en no nonsense duidelijk naar voren te brengen.
Aanpak en oplossing
Het gekozen thema ‘Focus op vooruit’ appelleert aan de ondernemersgeest van kantoor en opdrachtgevers. Met in de uitingen steeds links onderin de specialisten van Lexence wordt de persoonlijke aanpak onderstreept.
Het resultaat
Met inzet van de volgende mediakanalen: (digital) Out-Of-Home, podcast marketing, LinkedIn, SEA, email + interne campagne (email/intranet) is in 2 weken tijd een bereik van 1.1 mio mensen binnen de zakelijke doelgroep gerealiseerd. Deze campagne krijgt een vervolg waarbij we awareness combineren met demand generation.