Ontdek de kracht van het Thinkwise low-code platform
Voor Thinkwise Software ontwikkelden we een geïntegreerde offline en online campagne voor het opbouwen van naams- en propositiebekendheid. In een latere fase gecombineerd met een activatie-impuls om leads te genereren. Kerndoelgroep: adviseurs, mede- en eindbeslissers op ICT-gebied. Inzet van offline en online vakmedia en een breder mediapalet voor een optimale awareness (ICT én Business) en digitale billboards (Out of Home). En geavanceerde search en social campagnes op basis van een Touch-Tell-Sell strategie.
Eenvoudig complexe bedrijfssoftware ‘modelleren’
Ontdek de eenvoud van het Thinkwise low-code platform en realiseer je eigen bedrijfssoftware. Minimaal tien keer sneller dan traditionele softwareontwikkeling. Vervang en voorkom legacy software met applicaties die automatisch modern blijven. Eenvoudig complexe software ‘modelleren’, net als origami.
Van awareness naar activatie
Voor search en social hebben we een Touch-Tell-Sell strategie gehanteerd om van awareness naar activatie te gaan. Eerst zichtbaar zijn bij de juiste doelgroep om naams- en propositiebekendheid te creëren. De geïnteresseerde doelgroep vervolgens relevante content in de vorm van video’s, whitepapers en cases aan te bieden. Om tot slot leads te genereren door middel van het aanbieden van online kennismaking, demo of experience day.
Thinkwise video (pre-roll):
Radiocommercials:
Thinkiwse spot 1
Thinwise tag-on